1397/5/23 سه‌شنبه دکتر زمانی در دیدار مدیر عامل بنیاد علوی : نقش موثر همکاری مشترک دانشگاه با بنیاد علوی در توانمندسازی مناطق محروم دکتر زمانی بر نقش موثر همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و بنیاد علوی در توانمندسازی مناطق محروم تاکید کرد و گفت: دانشگاه پیام نور یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور با حدود 4000 هزار عضو هیئت علمی و 400 هزار دانشجوی فعال مشغول به تحصیل است که بخش کثیری از آن را دانشجویان محروم و کم بضاعت تشکیل می دهند.
رئیس دانشگاه پیام نور در دیدار مدیر عامل بنیاد علوی با اشاره به امکانات ویژه دانشگاه گفت: این دانشگاه با توجه به رسالت خود تلاش می کند، علاوه بر امور آموزشی در زمینه مهارت های آموزشی نیز فعال شود.
دکتر زمانی ضمن استقبال از خدمات بنیاد علوی در مناطق محروم ابراز امیدواری کرد که این بنیاد بتواند در ساماندهی مراکز دانشگاه پیام نور مثمر ثمر باشد.
مهندس برزگری مدیرعامل بنیاد علوی نیز ضمن اشاره به اهداف و سیاست های بنیاد علوی و ارائه گزارشی از عملکرد این بنیاد در منطقه محروم قلعه گنج گفت: بنیاد علوی ضمن مطالعه دقیق کارشناسی و بهره مندی از تجربیات کارشناسان مجرب خارجی در جهت توانمندسازی مردم مناطق محروم به فعالیت های علمی و فرهنگ سازی در بین مردم و اشتغال زایی با همکاری فارغ التحصیلان همان منطقه که با شعار"هیچ فارغ التحصیلی نباید بیکار بماند" روی آورده است.
وی افزود: بنیاد علوی با بهره مندی از کلید واژه اعتماد متقابل مردم و مسئولان، در مناطق محروم به نتایج بسیار خوبی دست یافته که با توجه به نتیجه قابل رضایت فاز ابتدایی برنامه در گام دوم،این طرح ها در چهار منطقه از مناطق محروم کشور اجرا خواهد شد.
دکتر ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی نیز اظهار داشت: طبق آمار، شمار دانشجویان مناطق محروم قلعه گنج و دانشجویان دانشگاه پیام نور این منطقه رو به افزایش است و دانشگاه پیام نور می تواند در بحث های کارآفرینی و کارگاه های توانمندسازی با بنیاد علوی همکاری مشترک داشته باشد و با برگزاری تور های بازدید از این مناطق محروم ،حس اعتماد دانشجویان را دو چندان کند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر