1397/5/17 چهارشنبه پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور استان به مناسبت روز خبرنگار: دکتر سجادی ضمن گرامی داشت شهادت خبرنگار شهید، محمودصارمی، روز خبرنگار راگرامی داشت . جهان امروز ،عصر تبادل اطلاعات و انتشار اخبار است و در این میان، جامعه ای توسعه یافته تلقی می شود که بتواند در کنار شاخصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... بر معیار آگاهی بخشی عمومی، ودر حقیقت عنصر دانایی تاکید کند.
به درستی که خبرنگاران چشم بینا، زبان گویا، وصریح مردم در عرصه اجتماعی، تحولات سیاسی و بین‌المللی هستند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه "تعهد" ، "صداقت" و "امانت‌داری" تعریف کنند..
خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی هستند و چون "دیده‌بان صادق" برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می نمایند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزند و تحت تأثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هیاهوآفرینی‌ها، قرار نگیرند.
رعایت سنت نیکوی امانت مهم ترین رسالت خبرنگاری است، نگرش دقیق و عمیق خبرنگار به رخدادها و وقایع خبری، توجه به اولویت های جامعه با رویکرد حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومی از جمله عوامل موثر در ارزش بخشیدن به کارکرد خبرنگار است.
جامعه خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات با روشنگری‌های خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف مصداق بارز خدمت ارزشمند می باشد و همواره شایسته توجه و تقدیر است.
اینجانب سالروز شهادت خبرنگار شهید، محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشته وآرزوی توفیق روزافزون برای همه خبرنگاران کشورعزیزمان ، خصوصا خبرنگاران زحمتکش استان دارم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر